Reklama
  • Czwartek, 3 września (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 60 dag filetów z morszczuka, 1 cytryna, 6 łyżek + 1 łyżeczka oliwy, 1 cebula, 1 mały ząbek czosnku, 20 dag kaszy jęczmiennej, 350 ml bulionu, 4 małe ziemniaki, 2 małe zielone papryki, 6 gałązek natki, 3 łyżki czarnych oliwek, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 3 września (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 60 dag filetów z pangi, 3 łyżki soku z cytryny, 1 cebula, 2 ząbki czosnku, 40 dag ziemniaków, 1 czubata łyżka mąki pszennej, 4 łyżki oliwy, 1 puszka pomidorów, 200 ml bulionu, 1 puszka kukurydzy, 1 puszka czerwonej fasoli, 1 pęczek natki pietruszki albo kolendry, sól, pieprz, mielona papryczka chili

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 3 września (08:00)

    Składniki 4 porcje 60 dag filetów z mintaja, 60 dag pomidorów, 2 cebule, 2 ząbki czosnku, 4 łyżki oliwy, 1 mały pęczek natki pietruszki, 10 dag miękkiego masła, 6 łyżek bułki tartej, 1-2 łyżki soku cytrynowego, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 3 września (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 kg młodych ziemniaków, 1 duża czerwona papryka, 2 średnie cukinie, 40 dag filetów z dorsza, 4 łyżki oleju, po 1/2 pęczka koperku, natki i szczypiorku, 20 dag mielonego twarogu, cukier, 1 op. rzeżuchy, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 28 sierpnia (13:05)

    Składniki: 60 dag filetów z ryby (lub kostki rybne), 60 dag ziemniaków, duża czerwona papryka, duża żółta papryka, 25 dag pieczarek, por, przyprawa do ryb, 8 dag startego żółtego sera, olej, masło Sos koperkowy: 250 ml śmietanki kremówki, 50 ml mleka, łyżka mąki ziemniaczanej, 2 łyżki posiekanego koperku, szczypta ostrej papryki,sól, pieprz grubo mielony

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 28 sierpnia (13:05)

    Podstawowe składniki: 4 duże ziemniaki, 15 dag filetu z łososia, 2 szalotki, 3 łyżki tartego ostrego sera, 2 łyżki masła, 4 łyżki kremowego twarożku naturalnego, większy pomidor, po gałązce bazylii i rozmarynu, pieprz, sól, gałka muszkatołowa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 28 sierpnia (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 8 filetów z okonia, sól, pieprz, oliwa. Pesto:  200 g orzechów włoskich, 50 g pietruszki, 60 g rukoli, 1 mała papryczka chilli, 50 g parmezanu, sok z 1 cytryny, 200 ml oliwy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 28 sierpnia (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 mały bakłażan,  1 mała cukinia,  1 żółta papryka,  200 g pomidorków koktajlowych,  5 ząbków czosnku,  pęczek świeżych ziół (tymianek, rozmaryn),  2 dorady (po 350 g),  sól,  pieprz,  oliwa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 25 sierpnia (08:05)

    Skład na 4 porcje: ● 200 g białego ryżu ● 400 g filetów z dorsza ● 4 łyżki orzeszków piniowych ● 4 łyżki masła ● sól morska i świeżo zmielony czarny pieprz ● łyżka przecieru pomidorowego ● czerwona i zielona papryka ● 1 większa cebula ● 1 ząbek czosnku ● 2 łyżeczki sproszkowanej kurkumy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 21 sierpnia (13:06)

    50 dag filetów z morskiej ryby (np. mintaja, dorsza) umyj, osusz papierowym ręcznikiem i posiekaj albo zmiel w blenderze (nie miksuj zbyt długo, kawałeczki ryby powinny być wyczuwalne).

    Czytaj więcej Komentarzy:0