Reklama
  • Czwartek, 23 czerwca (15:00)

    Składniki: 15 dag liści szpinaku, 3 jajka, łyżka tartego parmezanu, 10 dag twarogu, łyżka mąki, sól, pieprz,25 dag plastrów wędzonego łososia, mały kubek śmietany

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 czerwca (14:00)

    Składniki: 300 g łososia, 1 torebka brązowego ryżu, 2 garści roszponki, 2 pomarańcze, 2 cm imbiru, 1/2 łyżeczki papryki w proszku, 1/2 łyżeczki kurkumy, limonka, 1/2 łyżeczki pieprzu, 1 papryczka chili, 1 łyżeczka miodu gryczanego, 1 łyżeczka oleju rzepakowego, 1 pomidor, 1 awokado, 1/4 papryki zielonej, 1/4 papryki żółtej, 1 czerwona cebula, 1/3 pęczka natki pietruszki, 1/2 ząbka czosnku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 czerwca (13:00)

    Skład na 8 porcji: ● 1 kg filetów z mintaja, przyprawa do ryb, duży por, 1/2 czerwonej papryki. Sos: 3 jajka, 200 ml słodkiej śmietanki, 150 g żółtego sera, sól, pieprz, gałka muszkatołowa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 czerwca (11:05)

    Składniki: 4 dzwonka z łososia (każdy po ok. 180 g), 1/2 pęczka koperku, 1 cebula, 1 łyżka nasion gorczycy, 2 cytryny, 200 ml białego wytrawnego wina, 1 liść laurowy, sól, puszka ananasa, pół papryczki chili, 100 g brązowego cukru, 125 ml octu winnego, 150 g kwaśnej śmietany, 1 łyżka chrzanu, 1 zielony ogórek (150 g), natka pietruszki do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 czerwca (11:00)

    Składniki: 4 filety mintaja, po 150 g, czerwona i żółta papryka, 2 szklanki różyczek brokułu, czerwona cebula, 250 g pomidorków koktajlowych, 1/4 szklanki oliwy, 100 g zielonej fasolki szparagowej, zblanszowanej, 4 kromki chleba, ząbek czosnku, przekrojony na pół, 1/2 szklanki listków bazylii, łyżeczka kaparów, łyżka octu balsamicznego.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 czerwca (11:00)

    Składniki: 4 filety z dowolnej białej ryby (np.: dorsza, mintaja, morszczuka, halibuta), łyżka oliwy, por, oczyszczony i pokrojony w krążki, 1 i 1/2 łyżki kaparów, 1/2 szklanki białego wina, 400 g (puszka) pomidorów (najlepiej z bazylią i czosnkiem).

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 czerwca (11:00)

    Składniki: 500 g filetu z białej ryby (np. dorsza, mintaja), 2 łyżki czerwonej pasty curry (np. Tao Tao), 2 łyżki listków świeżej kolendry, drobno posiekanych, łyżka oleju, 4 bułki do burgerów, dowolne świeże kiełki, np.: groszku, brokułu, rzodkiewki, ogórek, pokrojony w plasterki, dymka ze szczypiorem, słodki sos chilli.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 czerwca (11:00)

    Składniki: 4 małe witlinki, wypatroszone (mogą być też: pstrąg, labraks, dorada) 2 cytryny, dokładnie umyte, 2 łyżki oliwy. Sos dziewiczy: łyżka nasion kolendry, 1/3 szklanki oliwy, 1 i 1/2 łyżki czerwonego octu winnego, szalotka, drobno posiekana, 100 g pomidorków cherry, po łyżce drobno posiekanego szczypiorku, bazylii i trybuli, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 czerwca (10:00)

    Składniki dla 4 osób: Ciasto: 25 dag mąki • 15 dag masła • łyżka zimnego mleka • sól • cukier • jajko. Farsz: 40 dag filetu z łososia • 30 dag szpinaku • 15 dag sera białego • 3 łyżki śmietany • 2 ząbki czosnku • pęczek natki pietruszki • łyżka masła klarowanego • łyżeczka masła • jajko • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 czerwca (10:00)

    Składniki dla 4 osób: 4 tortille pszenne • serek śmietankowy ze szczypiorkiem • 30 dag łososia wędzonego • sok z cytryny • koperek • liście sałaty • sól • pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0