Reklama
  • Środa, 27 kwietnia (13:05)

    Składniki na 4 porcje: ● 2 średnie buraki ● 4 jajka ● 3 średnie marchewki ● 2 kwaśne jabłka ● duża cebula ● 4 duże płaty śledziowe w zalewie własnej ● sól ● majonez light ● sok z połowy cytryny.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 27 kwietnia (13:05)

    Składniki na 8 porcji: ● 40 dag fileta z łososia ● 12 truskawek ● 1/3 ananasa ● 6 liści sałaty masłowej ● cebula ● sól ● pieprz ● przyprawa do ryb ● pół łyżeczki majeranku ● łyżeczka octu balsamicznego ● 5 gałązek posiekanego koperku

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 27 kwietnia (13:05)

    Składniki na 6 porcji: ● 70 dag filetów łososia ● kapusta włoska ● 3 szkl bulionu warzywnego ● 2 łyżki masła ● 3 łyżki przecieru pomidorowego ● łyżka mąki ● pół szkl. śmietany ● łyżeczka pieprzu ● sok z cytryny ● sól ● cukier

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 27 kwietnia (13:00)

    Składniki na 2 porcje: 20 dag filetów śledziowych (najlepsze są te z zalewy, wymoczone w zimnej wodzie przez 1 godzinę), 2 jajka 2 średniej wielkości kiszone ogórki, 6 marynowanych grzybków, 3 kawałki marynowanej czerwonej papryki, 1 mała czerwona cebula, 2 łyżki kaparów. Zakupy na sos: 1 łyżka płynnego miodu (np. wielokwiatowego), 1 łyżka musztardy (np. sarepskiej), sól, czarny pieprz mielony.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 26 kwietnia (13:05)

    Składniki na 14 porcji: 80 dag cienkich plasterków wędzonego łososia, 15 dag filetów wędzonego pstrąga, 60 dag śmietany kremówki 36 proc., 3 łyżeczki chrzanu ze słoiczka, 1 pęczek koperku, 5 łyżek mleka, 6 łyżeczek żelatyny, 2–3 łyżki soku wyciśniętego z cytryny, sól, pieprz, 4 łyżeczki kawioru, cząstki cytryny i gałązki koperku do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 15 kwietnia (11:00)

    Skład na 5 porcji: ● 600 g filetów z dorsza (świeżych lub mrożonych) ● 600 g świeżych pomidorów lub krojonych pomidorów z puszki ● 2 cebule ● 2 ząbki czosnku ● 4 łyżki oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia ● mały pęczek pietruszki ● 80 g masła ● 6 łyżek bułki tartej ● 2–3 łyżki soku z cytryny ● pieprz i sól ● olej do smażenia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 13 kwietnia (15:00)

    Składniki na 4 porcje: 50 dag mrożonych filetów z mintaja, 1 jajko, 1 cebula , 1/2 brokuła, 1 cytryna, 1 szklanka śmietanki 30-36 proc., 1 łyżka bułki tartej, 3 łyżki mąki, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 kwietnia (10:05)

    Składniki na 4 porcje: 2 torebki ryżu, 60 dag filetów z ryby morskiej, np. dorsza, mintaja, po 1 czerwonej, żółtej i zielonej papryce, 10 dag świeżych liści szpinaku, 2 ząbki czosnku, 1/2 pęczka koperku, 4 plasterki cytryny, oliwa z oliwek, pieprz cytrynowy, czarny pieprz mielony, sól

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 6 kwietnia (14:05)

    Składniki na 6 porcji zakupy podstawowe: 2 wędzone makrele, 1 woreczek ryżu, 2 sporej wielkości cebule, 2 marchewki, 2–3 łyżki koncentratu pomidorowego, olej przyprawy: 1 łyżeczka mielonej słodkiej papryki, 1 łyżeczka mielonej ostrej papryki, sól, świeżo mielony czarny pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 6 kwietnia (14:05)

    Składniki na 2 porcje 1 grejpfrut, szklanka soku z owocu, 30 dag fileta z łososia, 1/2 szklanki białego wina wytrawnego, 1 szalo- tka, 3 łyżki oleju, 2 łyżki masła, sól, cukier, pieprz ziarnisty kolorowy

    Czytaj więcej Komentarzy:0