Reklama
  • Wczoraj, 18 kwietnia (09:05)

    Składniki: 3 kostki z mintaja lub morszczuka, 3 jajka, po łyżce posiekanych ziół: natka, koper, pół łyżeczki tymianku i tyle samo oregano, sól, 3 łyżki mąki, łyżka krojonej cebuli, 2 torebki ryżu, pieprz , 2 pomidory, 2 gałązki tymianku, łyżka masła, 2 łyżki koncentratu pomidorowego.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 16 kwietnia (08:05)

    Składniki na 2 porcje: ● 2 filety rybne, np. miruna ● 2 duże pory ● 2 szalotki ● 5 dag naturalnego masła ● sól ● pieprz ● 1 łyżeczka soku z cytryny

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 11 kwietnia (15:00)

    Składniki na 6 porcji: • 3 kostki z mintaja lub morszczuka • 6 jajek • 1 mała cebula • 4 łyżki bułki tartej • sól • pieprz • 1 cytryna • 2 łyżki siekanej natki • tłuszcz do smażenia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 11 kwietnia (13:05)

    Składniki ✓ 6 dużych ziemniaków ✓ 3 filety bez skóry, np. dorsz ✓ 1 i 3/4 szklanki mąki ✓ 375 ml piwa ✓ olej do smażenia ✓ sól ✓ pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 9 kwietnia (12:05)

    Skład na 6 porcji: ● 400 g fileta z łososia (bez skóry) ● 400 g ciasta francuskiego ● opakowanie mrożonych warzyw na patelnię (z brokułami) ● 4 łyżki oliwy z oliwek ● 200 g masła ● jajko do posmarowania

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 8 kwietnia (15:05)

    Tuńczyka najczęściej dodajemy do wiosennych sałatek, bo jest niskokaloryczny. Warto jednak skusić się na inne dania z tą smaczną rybą – także na ciepło.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 7 kwietnia (11:10)

    Składniki na 4 porcje: pół kg filetów rybnych z mintaja, 5 dojrzałych moreli, 1 szklanka śmietany 18%, 1 łyżka curry, 1 jajko, pół szklanki mleka, pół szklanki mąki tortowej, sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 7 kwietnia (11:10)

    Składniki na 4 porcje: 40 dag fileta z łososia, sól, sok z połowy cytryny, 4 łyżki sosu ciemnego sojowego, 2 łyżki marynowanych płatków imbiru z sosem, 1 łyżeczka miodu, 1 łyżka sezamu, pół opakowania kiełków brokułu, 2 torebki ryżu jaśminowego, 2 długie ogórki, 1 łyżeczka oliwy z oliwek, 2 łyżki sosu sojowego, pół łyżeczki miodu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 7 kwietnia (11:10)

    Składniki na 8 porcji: 1 kg płatów śledziowych w ostrej zalewie, 4 duże cebule, 1 jabłko, 1 mały przecier pomidorowy, pół szklanki wody, 1 łyżeczka przyprawy do grilla, sól, pieprz, Vegeta, olej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 7 kwietnia (11:05)

    Składniki na 2 porcje: 2 filety z dorsza, sól, pieprz, olej do smażenia. Sos: 2 łyżki masła, 2 łyżki mąki, 1,5 szklanki mleka, skórka i sok z połowy cytryny, kilka listków bazylii, sól, pieprz biały, 3 łyżki kaparów. Makaron: 2 czubate szklanki mąki pszennej, 1 jajko, 2 żółtka, 4 łyżki letniej wody.

    Czytaj więcej Komentarzy:0