Reklama
  • Dzisiaj, 4 sierpnia (10:05)

    Składniki: 50 dag filetów dowolnej ryby (np. gładzica), 1/2 słoika suszonych pomidorów z oliwą, 4-5 ząbków czosnku, zioła prowansalskie, sól, pieprz czarny ziarnisty

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Dzisiaj, 4 sierpnia (08:05)

    Składniki: 80 dag świeżego filetu z łososia norweskiego, sok z 1/2 cytryny, 3 łyżki oliwy. Kuskus z warzywami: 30 dag kaszy kuskus, 3 duże pomidory, 2 żółte papryki, po 3–4 gałązki natki, koperku, szczypiorku oraz mięty, po 6 łyżek soku cytrynowego oraz oliwy, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 lipca (10:00)

    SKŁADNIKI dla 4 osób 75 dag makaronu tagliatelle • cebula • 2 ząbki czosnku • 30 dag fileta z łososia bez skóry • 2 łyżki oliwy • 2 łyżki masła • 20 dag śmietany 18 proc. • 100 ml mleka • 2 garści bazylii • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 lipca (10:00)

    SKŁADNIKI dla 4 osób 30 dag łososia wędzonego w plastrach • 10 dag ryżu • 12 łodyg szparagów. Sos: 2 papryczki chili • pół limonki • kawałek świeżego imbiru długości centymetra • ząbek czosnku • 8 dag cukru • pół łyżeczki miodu • 75 ml wody • pół łyżki mąki ziemniaczanej • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 lipca (10:00)

    SKŁADNIKI dla 4 osób Ciasto: • 20 dag mąki pszennej • 15 dag zimnego masła • 80 ml lodowatej wody • 1/4 łyżeczki soli. Farsz: • 15 dag wędzonego łososia • 10 dag sera żółtego (np. cheddara) • 4 jajka • 200 ml śmietany 18 proc. • 20 dag mrożonej brukselki • pęczek koperku • łyżka masła • wędzony łosoś do dekoracji • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 lipca (10:00)

    SKŁADNIKI dla 4 osób 4 duże marchewki • 30 dag wędzonego łososia w kawałkach • 25 dag liści szpinaku • 40 dag serka śmietankowego • 2 łyżeczki chrzanu • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lipca (15:05)

    ✓ przygotowanie: 30 minut • 4 porcje • 520 kcal/porcja • 5 zł/porcja SKŁADNIKI: gnocchi (opakowanie 500 g) • filet z łososia (ok. 250 g) • łyżeczka oliwy • ząbek czosnku • szklanka kwaśnej śmietany • 1/2 szklanki mrożonego groszku (przed użyciem w przepisie trochę go podgotuj) • sok i skórka z cytryny • pęczek bazylii

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lipca (15:05)

    ✓ przygotowanie: 30 minut • 4 porcje • 587 kcal/porcja • 6 zł/porcja Składniki: 4 filety z łososia (każdy ok. 200 g) • sok z cytryny • ogórek SOS: pęczek koperku • 200 g śmietany • 200 ml bulionu warzywnego • 30 g masła • 30 g mąki • łyżka soku z cytryny • sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lipca (15:05)

    ✓ przygotowanie: 30 minut • 4 porcje • 280 kcal/porcja • 7 zł/porcja Składniki: 4 filety z dorsza (lub innej ulubionej ryby) • średnia cukinia • 10 pomidorków koktajlowych • duży pęczek natki • kilka listków bazylii • garść orzechów macadamia • pół szklanki tartego sera typu parmezan • 2 łyżki bułki tartej • papryczka chilli • 2 łyżki soku z cytryny • 2 łyżki oliwy • sól, świeżo mielony pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lipca (08:05)

    Składniki: 2 plastry wędzonego łososia, 2 łyżeczki żelatyny, chrzan tarty, sól, pieprz, natka pietruszki, 30 dag sera białego i śmietany, koperek. Przygotowanie:

    Czytaj więcej Komentarzy:0