Reklama
  • Piątek, 2 września 2016 (15:05)

    Skład na 4 porcje: ● 400 g grubych filetów z dorsza ● 175 g cukinii ● 80 g wędzonego boczku w plastrach ● 4–5 łyżek soku z limonki ● 10–12 pomidorków koktajlowych ● świeżo zmielony pieprz ● 1/2 pęczka szczypiorku ● sól ● olej ● 2–3 łyżeczki ziaren sezamu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 sierpnia 2016 (14:05)

    Składniki na 4 porcje: 50 dag filetów rybnych np. z lina, sandacza, 1 średnia cebula, 2 ząbki czosnku, 2 łodygi selera naciowego, 1 i ½ szklanki bulionu warzywnego, 2 łyżki białego wytrawnego wina, 1 łyżka curry w proszku, ½ szklanki śmietanki kremówki 30 proc., 2 łyżeczki mąki pszennej, olej do smażenia, sok z ½ cytryny, 2-3 łyżki posiekanego koperku, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 sierpnia 2016 (14:05)

    Składniki na ok. 15 sztuk: 1 kg sprawionych ryb słodkowodnych (leszcz, okoń, lin), 20 dag surowego boczku, 1 średnia cebula l 2-3 ząbki czosnku, 2 jajka, 1 jajko ugotowane na twardo, 1 sucha bułka kajzerka, 1-2 szklanki mleka, 4 łyżki posiekanej natki pietruszki, 1 szklanka bułki tartej, olej do smażenia, 15 dag gęstego jogurtu naturalnego, 2-3 łyżki majonezu, 4 łyżeczki musztardy np. sarepskiej, 2 łyżki posiekanego szczypiorku, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 sierpnia 2016 (14:05)

    Składniki na 4 sztuki: 4 sprawione pstrągi, sok wyciśnięty z 1 cytryny, 3 jajka,4-5 łyżek mąki, 10 dag płatków migdałowych, 7-8 łyżek klarowanego masła, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 sierpnia 2016 (14:05)

    Składniki na 4 porcje: 60 dag filetów ryb słodkowodnych np. leszcz, płoć, okoń, 10 dag ryżu,po 1 strąku papryki czerwonej, żółtej i zielonej, 2 garście świeżego szpinaku, 1 cebula, olej, 1 cytryna, koperek, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 sierpnia 2016 (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 80 dag ziemniaków , 30 dag fileta z łososia bez skóry, 60 dag cukinii, 6 łyżek mascarpone, 1 jajko, 1 łyżka mąki ziemniaczanej, 2 łyżki tartego parmezanu, sól, pieprz, masło do formy i smażenia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 sierpnia 2016 (11:05)

    Składniki dla 4 osób: 4 podłużne czerwone papryki • 60 dag filetu z dorsza • pół pęczku koperku • 1 cytryna • sok z połowy cytryny • kilka łyżek oleju • skórka z połowy cytryny • szczypta słodkiej papryczki chilli • sól • pieprz cytrynowy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 26 sierpnia 2016 (15:05)

    Składniki:  ok. 800 g filetów z łososia ze skórą  łyżeczka grubej soli morskiej  pieprz  1 czerwona papryczka chili  2 ząbki czosnku  5 łyżek oliwy z oliwek  1 kg małych ziemniaków  pęczek szczypiorku  3 ogórki  200 g majonezu  150 g gęstego jogurtu naturalnego  pół dużego pęczka pietruszki  skórka otarta z jednej cytryny  sok z cytryny do smaku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 24 sierpnia 2016 (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 50 dag fileta z dorsza , 4 czerwone papryki, 2 cebule, 1 puszka pomidorów krojonych, 1 słoiczek marynowanych kaparów,3 łyżki soku z cytryny, 6-8 łyżek oleju, gałązki tymianku, sól, pieprz, słodka papryka

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 sierpnia 2016 (08:06)

    Składniki: 4 filety z łososia po 150 g każdy, łyżka oliwy, 500 g drobnych pomidorów, 2 ząbki czosnku, łyżka octu balsamicznego, 2 łyżeczki brązowego cukru, 500 g ziaren kukurydzy (może być mrożona), 1/2 szklanki gęstej śmietany, 2 łyżki masła, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0